Skip to main content

Remy Ishak Buka Cerita, Betul Ke Wife Mengandung ?



Persoalan Netizen Kononnya Isteri Dah Mengandung, Siap Nampak ‘Baby Bump’


Kecoh di media sosial minggu lalu apabila ramai netizen mendakwa ternampak ‘baby bump’ dalam sebuah video milik isteri pelakon Remy Ishak iaitu Ezza Yusof.


Kebanyakan netizen mendakwa terdapat perubahan bahagian perut dalam satu sebuah video Ezza yang sedang memperagakan sepasang kasut jenama miliknya.


Susulan itu, ramai yang mengucapkan tahniah kepada pasangan berkenaan biarpun tiada sebarang pengesahan daripada kedua-dua pihak.


Terbaru, Remy akhirnya tampil memperjelaskan segala ‘teori’ yang telah berlegar di fikiran peminatnya.


Menurut Remy, ketika mendapat tahu mengenai reaksi netizen di posting tersebut, kedua-dua mereka hanya mampu ketawa dan pada masa sama terhibur.


“Sebenarnya anak ada empat orang…tapi anak kucing lah.


“Memang haritu kecoh tentang isteri saya mengandung, kami tergelak-gelak bila baca.


“Belum ada rezeki lagi lah, tak ada pun, tak ada isi lagi belum ada rezeki.


“Tunggu la nanti if ada rezeki, tahun depan ke,” katanya.


Jelasnya, kedua-dua mereka ketika ini juga tidak terlalu memikirkan soal anak memandangkan masing-masing agak sibuk dengan kerjaya.


“Lagi pun dua-dua sibuk dalam karier masing-masing. Isteri sibuk dengan perniagaan nak pula dekat Ramadan ni.


“Saya pula sibuk dengan penggambaran, so kami sendiri tak ada masa nak fikir ada anak/


“Ada la terfikir, tipulah kalau tak fikir langsung. Taoi tak terlalu berat untuk kami fikirkan,” katanya.


Ditanya sama ada timbulnya rasa geram apabila netizen membuat spekulasi sebegitu, Remy merasakan yang mereka hanya mahu mengambil tahu.


“Tak geram sebab mereka tak tahu, jadi mereka nak tahu. 


“Saya pun gelak sebab wife kuat makan tapi dia cakap bukan. Baju yang dipakai besar.


“Kalau betul ada, saya pun happy nak share dengan semua orang. Anak lelaki ke anak perempuan, of course saya happy. 


“Tunggu la tahun depan ke, tahun ni macam tak ada ‘cahaya’ je. Doa-doakan,” katanya.


Remy berkata demikian ketika ditemui pada majlis pemeteraian kerjasama jangka masa panjang antara Astro dengan novelis prolifik Siti Rosmizah Semail menerusi syarikatnya SR One Sdn Bhd.


Difahamkan, kolaborasi tersebut menunjukkan keazaman Astro dalam mengukuhkan lagi kedudukan syarikat penyiaran tersebut sebagai hab utama negara untuk pembikin-pembikin drama mahupun kandungan yang berprestij dengan mengunci empat buah novel hasif nukilan penulis prolifik.


Empat karya novel itu termasuklah Jangan Menangis Cinta, Andai Itu Takdirnya 1&2 serta Takdir Itu Milik Aku yang bakal menemui peminat-peminat drama di Astro bermula bulan Mac in sehingga 2023. 


BACA: Drama Makin Hebat & Berkualiti, Astro Kunci 4 Buah Novel Siti Rosmizah

Comments

Popular posts from this blog

Mahu dengar 'tembakannya tepat'? Saksikan "Gegar Vaganza Bunda-Petik" .

  Juri Tetap GV8,  Hetty Keos Endang atau lebih mesra dengan paggilan Bonda. kini tampil dengan  rancangan  Mahu dengar 'tembakannya tepat'. Pengalaman dimiliki penyanyi legenda dari Indonesia itu yang diberi tanggungjawab sebagai juri tetap Gegar Vaganza 8 (GV8), telah menampilkan sisi berbeza pada program nyanyian itu. Manakan tidak, gaya dan cara penyanyi yang popular dengan lagu Berdiri Bulu Romaku itu memberikan komen kepada para peserta, seringkali menambat hati penonton dan warganet. jom sma - sama kita nantikan , yang bakal ditayangkan bermula  pada 15hingga  22 Januari ini.

ALBUM SITISM DARI DATO' SRI SITI NURHALIZA

Mendekati usia 28 tahun perjalanan karier di dalam bidang seni suara, penvanvi Dato' Sri Siti Nurhaliza kini tampil dengan album solo ke-20 beriudul Sitism. Album Sitism pertama kali dilancarkan secara digital mengandungi 8 buah lagu pada 30 Jun 2023 dan lengkap 12 lagu sepenuhnya pada 8 September 2023. Album in mempunyai mana yang tersendiri bagi Siti kerana beliau dapat bekerjasama dengan penerbit, pencipta lagu dan penulis lirik lama dan baharu sebagai formula utama penerbitannya. Gabungan in telan memberikan warna tersendirt bag Sitism dan dapat memenuhi citarasa peminat Siti yang terdiri daripada pelbagai lapisan usia.   Judul Sitism dipilih daripada nama Siti Nurhaliza laitu Siti dan imbuhan 'ism' pula adalah istilah linguistik yang digunakan untuk membentuk kata nama bagi melambangkan kualiti, keadaan, ideologi atau hala tuiu album. Apabila nama Siti dan imbuhan 'ism' ini disabungkan. Sitism membentuk kata nama vane mewaki cir-cirt tertentu vane ada du dalam

KONSERT 5 RUKUN GABUNG LIMA ARTIS NASYID TERKEMUKA, KESINAMBUNGAN DARIPADA ALBUM SAHABAT SELAMANYA

  Hiburan dakwah adalah suatu pendekatan yang cukup relevan pada masa kini khususnya untuk golongan muda pada zaman ini yang banyak sekali terdedah dengan hiburan dan muzik dari barat. Ia juga satu medium untuk mendidik akhlak, menerapkan pemahaman tentang ilmu Islam, meningkatkan keimanan dan meningkatkan keinsafan manusia terhadap Allah SWT sebagai Tuhan Yang Menciptakan Alam Semesta ini. Bagi membantu melonjakkan semula kegemilangan irama nasyid agar ia kembali bernafas semula serta mampu mencetuskan fenomena seperti mana yang pernah berlaku pada awal 90-an dahulu, MAC Training Centre Sdn Bhd telah mengambil inisiatif untuk menganjurkan KONSERT 5 RUKUN yang bakal diadakan di ZEPP, KUALA LUMPUR pada 15 September , bermula 8.30 malam. Bakal berlangsung selama dua jam, konsert ini juga turut mengangkat lima karektor utama yang diraikan di dalam sejarah industri nasyid Malaysia iaitu Rabbani, Hijjaz, Inteam, Mestica dan Daqmie @ Azmi Manap.  Ia juga sebagai satu kesinam